2015. 09. 26.

Vissza a kezdetekhez

Hej Habcsókok!
Szörnyen érzem magam. Egyszerűen eltűntem, egy életjelet sem adtam nektek, ami bizonyítja, hogy nem felejtettelek el titeket.
Azaz igazság, hogy kitörlődött, az összes email, amikben a rendelések voltak, így nem tudtam mit tévő legyek. Szóval, ez lesz a következő: Akinek szüksége van még a designre, könyvborítóra, fejlécre, kritikára, kérem küldje újra az emailt. 

Nagyon sajnálom rejtélyes eltűnésemet, de most leírom, így hát nem is lesz olyan rejtélyes. 
Ugye elkezdődött az iskola, én pedig el vagyok havazva, hetente 4 edzésem van, és mind 1/2 órásak. A leckéim száma is megnőtt, és szorgalmasabban kell tanulnom, az év eleji dolgozatok tömkelegére. Napjaim nagy részét, nem is itthon töltöm, hanem az iskolában, vagy az edzésem helyszínén. Igazából, nem is csak az a probléma, hogy elfoglalt vagyok, hanem az is, hogy lusta. Már több bejegyzésben is hangsúlyoztam, hogy a lustaságom határtalan.
Ezért is nem készültek el, a megadott időpontban a rendelések, bár nem adtam meg pontos dátumot, azért sajnálom, hogy csalódást okoztam, egy-két embernek. Láttam pár blogger blogján, hogy már beszerezte a neki szükséges művet, ezért is kérem azokat az embereket, akiknek még szüksége van a megrendelt darabra, hogy küldjenek email-t. (hű, ez de hülyén hangzik) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése