2015. 12. 28.

#2 Segítség - Rendezett képek

Hali Habcsókok!
Mivel elég régen volt stílus váltás, úgy gondoltam, hogy ráfér már a blogra a változás. Igen sokáig fenn voltam, hogy ezt mind elkészítsem, még, ha egyszerűnek is tűnik. Sokat dolgoztam vele, remélem látszik is.
Nos, egy ideje nem volt segítség, ami a hasznotokra válhatott volna, ezért most igyekeztem, hogy az is beleférjen a bejegyzésbe.
A címből is látszik, hogy miben fogok segíteni nektek. Rendezett képet nem nehéz csinálni, gondoltam bemutatom a technikámat, amivel én készítem.




1. Lépés: Az interneten keress egy képet a karakterről, akit a blogodban szeretnél viszont látni, majd töltsd le.

2. Lépés: Nyiss meg egy szerkesztő programot, vagy annak hiányában egy internetes szerkesztőt. 
Egy internetes szerkesztő: Ipiccy


3. Lépés: Amilyen rétegeket szeretnél, olyat tegyél rá. (én átváltottam egy másik képre, mert ezen jobban látszik)


4. Lépés: Írd rá a nevet, vagy, amit szeretnél. Ha tudsz csinálhatsz keretet is. 


5. Lépés: Mentsd el. (PNG formátumban)


Végeredmény:


Készen is vagyunk!
Ugye, hogy nem volt nehéz. 

Ha sikerült, és segítettem vele, kérlek jelezd kommentben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése