2016. 03. 25.

#8 Zeneajánló

Halihó Habcsókok!
Elég régen volt zeneajánló, így arra gondoltam, hogy inkább kirakom a mostanában hallgatott kedvenceimet. Köztük sok érdekes számmal.
Remélem tudtok belőlük ihletet nyerni.

BTS - War of Hormone   

Vélemény:
Nem vagyok koreai előadók híve, de most több szám is van, amit ők énekelnek és tetszik, valamint benne lesz az ajánlóban. Ez a szám, nekem igazán elnyerte a tetszésemet, de leginkább a refrén tetszik.
(Tisztában vagyok azzal, hogy mit csinálnak a klippben, de ettől eltekintve jó dal)


Lukas Graham - 7 years

Vélemény:
Most úgy teszek, mintha nem tudnám, hogy szinte mindenki hallotta már ezt a számot. Az elején nem igazán tetszett, akkor inkább alapzajnak mondtam, de már annyiszor meghallgattam, hogy egyszerűen imádom.


VIXX - Error

Vélemény:
Nem is tudom, hogy mit mondjak erről a számról. Khm.. érdekes. Engem megfogott, igaz vannak sokkal jobb számok, de most rákattantam a koreai számokra is.
Nem kell aggódni, lesz más is bőven. :)

 
EXO - Lightsaber

Vélemény:
Ez a kedvencem, annyira jó. Az egyik zenecsatornán hallottam először, de már akkor is tetszett. Szóval ajánlom figyelmetekbe, nagyon jó szám.


Ariana Grande - Dangerous woman

Vélemény:
Egy hete mondta XX, hogy hallgassam meg, akkor is tetszett, de nem annyira, mint most. Ez a szám, szerintem egyszerűen zseniális. Ari iszonyat jól énekel benne, le a kalappal.


Fleur East - Sax

Vélemény:
Egyik legjobb dal, amit valaha hallottam. Annyira dinamikus, ritmusos, és olyan ahw. 


ZAYN - Like I would

Vélemény:
Majdnem olyan jó, mint a Pillowtalk, de az a szám nagyon magasra tette a mércét. Gondolom elég sokan hallottátok már a PT-t, de ha valaki nem, akkor ide kattintva meghallgathatjátok. 
Ez a szám olyan jó, annyira tetszik, ennél többet mondani sem tudok róla. 


The Vamps - Wake up

Vélemény:
Imádom ezt a számot, zseniális. És olyan cukik benne a fiúk, és Connor, hát olvadozom.
A dal elég régi, de még mindig a kedvenceim között van, érdemes meghallgatni. 

 

Little Mix ft. Jason Derulo - Secret love song

Vélemény:
Szép hangjuk van, jól énekelnek, jó a dal. Kell még más? 


Zara Larsson - Lush life

Vélemény:
Régi szám, mindenki ismeri, de ennek ellenére helyet kap az ajánlóban. Vajon miért? Mert egyszerűen csodálatos. A hangja, ahogy táncol (???) és a dal is. 


One Direction - Long way down

Vélemény:
Ezeket a dalokat végéről soha nem hagyom ki. Életeim *-*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése