2016. 08. 06.

1 éves a blog!

Sziasztok!
Mint a címből láthatjátok, 4 napja lett 1 éves a PBD. Nagyon büszke vagyok rátok, sokat segítettetek, őszintén szólva nélkületek nem ment volna. Ha ti nem vagytok, még tavaly bezárom a blogot és most nem tartana ott, ahol. Szóval, mindent nagyon köszönök!
A meglepetés része még nem most jön, ugyanis kicsit elcsúsztam, a kötelező olvasmányok, görcsölések a megfelelésért, valamint a vérvétel eléggé eltolta a hetemet.
Ezek ellenére, hoztam pár ma készített művet. Valószínűleg, a Wattpadosok, nem szoktak Blogger-es blogokat olvasni, de mostantól, vállalok Wattpados borítók készítését.

Íme pár munkám:


Személyes kedvencem *-* (Calum és Danielle)<3 3="" danielle="" p="" s="">


Ezek a borítók, Youtube videók által készültek. Pontos forrást, nem tudok megjelölni!



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blog, sokat segített nekem és hálás vagyok, hogy itt vagy te és a többiek. Gratulálok az évfordulóhoz! ^.^ <3
    Puszi! És köszönöm az eddigieket, meg azt is, amit a jövőben fogok kapni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm/köszönjük! Mi vagyunk hálásak neked/nektek,hogy támogattok minket és, hogy itt vagytok nekünk.
      Örömet okoztál ezzel a megjegyzéssel. Legyen szép napod! :)

      Törlés