2016. 11. 12.

#10 Zeneajánló

Sziasztok!
Így a kampány hetek közti napokban sem áll meg az élet. Nem csak harcolunk az elnyomással szemben, de a háttérben is dolgozunk, elég sok mindenen.
Amit tudni kell a kampánnyal kapcsolatban, hogy köszönjük a bloggerek véleményét és támogatását. Sokat jelent nekünk.
Térjünk is a lényegre. Ma a régi idők - hű Katherine, nagyon rég volt, komolyan *facepalm* - kedvéért hoztam egy zeneajánlót. Ezek a legutóbbi kedvenceim, és remélem akad köztük olyan, ami elnyeri tetszéseteket.
Kerek perec kimondom, nem volt kedvem máshoz, így csak ennyi telik. Majd kedden jelentkezem.


Charlie Puth - Dangerously

Ez most a legfőbb kedvencem. Már első alkalommal, mikor meghallottam, imádtam. Sosem voltam nagy Charlie rajongó, de ezzel a számával azt hiszem szerzett egy új fant. *-* Csodás hangja van és, nincs nap, hogy ne hallgatnám meg legalább egyszer. Egy biztos: a hangja felvidít.


Little Mix - Shout out to my ex

Nagyon szeretem ezt a bandát - khm, mert ők legalább nem rángatóznak -, minden daluk a maga módján jó. Vannak kedvenceim és kevésbé. DE, a SOTME az egyik legjobb daluk. 


Olly Murs - Back Around

Mindig is szerettem Olly számait, de volt egy korszaka - legalábbis számomra -, amikor nem alakított valami nagyot. Laposnak ítéltem meg egy-két számát, de ez mára változott. 


Paris Inc - Lost my mind

Nagyjából 4 hónapja találtam rá az első feldolgozásukra. Már ott is nagyon megtetszett az stílusuk. Összhangban voltak/vannak minden klippben, és csodás hanggal lettek megáldva. Megéri meghallgatni a covereket, amiket csináltak. 


The Vamps - All night

Kezdjük azzal: Csak szerintem lett férfiasabb Brad hangja? O.o Mindegy, ez lényegtelen. 
Azoknak ajánlom, akik szeretik az ilyesféle pop zenét. Szerintem a srácok remek zenekart alkotnak. Ez a daluk még jobb, mint néhány kedvencem. 


Halilee Steinfeld ft. Grey & Zed - Starving

Szerintem nem kell sok mindent mondanom. Valószínűleg sokan hallottátok már. Tetszik a dallama, a szöveg elég érdekes, de pont ezért különleges. Megéri legalább egyszer meghallgatnod, ha még nem tetted volna. 


További szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése