2016. 02. 05.

#1 Filmajánló

Hey Habcsókok!
Mivel elég sok filmet szoktam nézni, egy kis unaloműző filmcsomagszerűséget hoztam. Ezek általánosságban a kedvenceim, vagy csak párszor megnéztem, esetleg egyszer megnézős filmek.


Az emlékek őre:
Valódi cím: The Giver

Műfaj: Akciófilm, Sci-fi, Dráma, Fantasy

Tartalom: Egy tökéletes jövőben, ahol nincs háború, fájdalom, szenvedés, az ifjú Jonas is megkapja életre szóló feladatát a vének tanácsától. A mentorával töltött idő alatt azonban ráébred, hogy mekkora árat kell fizetnie mindenkinek ezért a színtelen békéért. Az emlékek ifjú őre letér a kijelölt ösvényről és a szabályokat felrúgva azt teszi, amiről azt gondolja, hogy helyes.

Véleményem: Nagyon elgondolkodtató film. A könyvet még nem olvastam, de mindenképp rajta van a listámon. Mindenképp megéri egyszer megnézni, iszonyat jó film. Eléggé összetett, ezért is imádom.
Aki nem szereti a befejezetlen történeteket, annak nem ajánlom, de nekem úgy tűnik lesz folytatása. 
Vigyázat spoiler: 
Nagyon tetszik, hogy az elején minden fekete-fehér, és csak Jonas látja a színeket. Vagyis csak előbb-utóbb, de ennél többet nem mondok.

A kém: 
Műfaj: Akció, Vígjáték

Tartalom:  A neve Susan. Susan Cooper. A CIA elemzője, és az egyik legjobb a szakmában. Miután partnere és az ügynökség legjobb ügynöke lebukik, ő az egyetlen, akit éppen bevetésre lehetne küldeni: életében először, a terepen kell kipróbálnia magát. Hát belép egy világba, amit eddig csak messziről csodált és irigyelt. Elegánsnak éppen nem mondható, de nagy a szája és kemény az ökle. A világ első igazi női titkos ügynöke bevetésre indul.

Véleményem: Az egyik legviccesebb film, amit valaha láttam, ezért is került be az ajánlómba. Sokat nevettem, mivel Melissa McCarthy az egyik kedvenc színészem, és tudom, hogyha ő benne van egy filmben, sorozatban, az általánosságban csak vicces lehet.
Vigyázat spoiler: 
Alig bírtam elinni, hogy Budapesten forgatták. ^-^

Az éhezők viadala (1-3):
Műfaj: Akció, Kaland, Sci-fi, Thriller

Tartalom: A jövőben járunk, amikor Észak-Amerika romjain Panem országának tizenkét körzete található. Minden évben minden körzetből a Kapitólium kiválaszt egy-egy tinkét és tizennyolc év közötti fiút és lányt, akiknek részt kell venniük az Éhezők viadalán. Az életre-halálra zajló küzdelmet élőben közvetíti a tévé. A tizenhat éves Katniss Everdeen egyedül él a húgával és az anyjával a Tizenkettedik Körzetben. Amikor a húgát kisorsolják, Katniss önként jelentkezik helyette a Viadalra, ez pedig felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem először néz farkasszemet a halállal - számára a túlélés a mindennapok része. Ha győzni akar, olyan döntéseket kell hoznia, ahol az életösztön szembekerül az emberséggel, az élet pedig a szerelemmel.

Véleményem: This is my FAVORITE! Bevallom, az elejétől kezdve Peeta rajongó voltam, Gale soha nem volt szimpatikus, még most sem. Láttam a moziban a befejező részt, úgy meg pláne nem csíptem, de ezt csak az értheti, aki látta, vagy olvasta.
Ez az a film, és könyv is, amit akárhányszor megtudnék nézni, illetve el tudnék olvasni.
Vigyázat spoiler:
Olyan édesek a gyerekeik, szerintem nagyon összeillenek. Az titok kivel.


Most csak háromra volt időm, de holnap is hozok egyet, amiben több lesz. 
További szép estét!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése