2016. 02. 26.

#2 Vihető fejléc+Textúra

Hey Habcsókok!
Most nagyon belelendültem a vihető fejlécek készítésébe. A héten 3 kidolgozott fejlécet csináltam, ennek az eredménye is van, ugyanis már ketten rendeltek tőlem fejlécet. A Facebook-os csoportba kitettem a munkámat, amolyan "jöhet hideg-meleg" formában, és egyből kaptam a kedvesebbnél kedvesebb szavakat, valamint a két rendelést. Az biztos, hogy a hétvégém elég sűrű lesz és nem fogom tudni megcsinálni, de igyekezni fogok velük.
A design rendeléssel kapcsolatban, most jelenleg inaktív vagyok, mert úgyszintén Facebook-on rendeltek egyet, valamint egy barátnőm megkért, hogy csináljam meg neki. A harmadik helyen is van egy blog, de nem tudom elfogadni a meghívót, így dolgozni sem tudok. Úgy döntöttem, hogy felszabadítom a helyet, de amíg nem vagyok kész a másik kettővel inaktív lesz a limitem.
Végül, a kritikákkal elég lassan haladok, segítséget is kértem XX-től, de nem haladunk jól, úgyhogy valószínűleg, aki kritikát rendelt, max. jövőhéten olvashatja a blogon. Bocsánat érte.
Na de, most, hogy ezeket leírtam, csináltam egy szintén vihető fejlécet, és egy textúrát is. Remélem valakinél gazdát talál a fejléc, viszont, ha esetleg felhasználnád, kérlek jelezd nekem kommentben!




Kellemes hétvégét!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése