2015. 10. 31.

Abbi Glines: Te vagy nekem a tűz ~ könyvértékelés

Ez az értékelés az én véleményemet mutatja be! Nem áll szándékomban senkit megsérteni vele, vagy ha esetleg úgy érzi valaki, hogy ezzel Ő nem ért egyet, akkor kérem, hogy kulturáltan írja le a véleményét!

Író: Abbi Glines
Cím: Te vagy nekem a tűz
Kiadó: Maxim Könyvkiadó
Kiadás éve: 2015
Oldalszám: 288
Kategória: YA






Fülszöveg:
Marcus Hardy abban bízott, hogy egy kellemes év vár rá a főiskolán, és végre elfelejtheti az előző nyarat. De családi bonyodalmak miatt vissza kellett költöznie az óceánparti Sea Breeze-be. A szoknyavadász Cage-nél húzza meg magát, ám a lakásban folyamatosan ki-be járnak az emberek. Többségükben hosszú lábú lányok, akik legfeljebb egy-két éjszakát töltenek ott.
Marcus próbálja összeszedni magát, de úgy tűnik, ezt a nehéz időszakot csak egyetlen dolog tudja feledtetni: egy gyönyörű, vörös hajú lány. Willow avagy Low gyakori vendég Cage lakásában. Kettejük viszonya nem egyszerű: Cage kihasználva a főiskolai baseballsztárság előnyeit, minden csinos lányt meghódított, aki csak az útjába került, de úgy képzelte, hogy feleségül fogja venni Low-t, ha már kitombolta magát.
Marcus képtelen felfogni, hogyan működhet ez a kapcsolat, mindent megtett annak érdekében, hogy lebeszélje erről Cage-et és Willow-t. De aztán a szépen felépített tervet keresztülhúzza egy elképzelhetetlennek tűnő felismerés. Marcusnak választania kell Low és a családja között. Mert amikor kiderült az igazság, nem maradt más választása.

A könyv olvasása közben végig csak az járt a fejemben, hogy  tényleg ilyen egyszerű lenne a helyzet? Ilyen könnyedén túljuthatunk a problémákon?
Végül arra jutottam, hogy nem. Már akár x szóban is tudnám összegezni ezt a történetet. Kiszámítható, unalmas és egyáltalán nem valósághű.
Igen, az emberek néha tényleg megcsalják egymást. Igen, néha tényleg történnek véletlen egybeesések... Na de ez?
Én leginkább az olyan típusú könyveket szeretem, amelyekben a szerelmesek csak a könyv vége felé jönnek össze, mert ez az, ami miatt képtelen vagyok abbahagyni az olvasást. Várom, hogy végre megtörténjen, bár ez már tényleg nagyon sablonos. De ebben a könyvben semmi nincsen. 288 oldal, és a főszereplők már a 20. oldalon odáig vannak egymásért.
Ajánlom:
Ha nagyon kellene mondanom erre valamit, akkor azt mondanám, hogy olyanoknak, akik a kiszámíthatóságot szeretik, mert a könyv 50. oldalán már tudod, hogy mi lesz a "bonyodalom".
Borító: 5/5, bár azt nem értem, hogy a szív alakú nyaklánc hogyan kapcsolódik a könyvhöz...
Karakterek: 5/3
Kedvenc jelenet: Amikor Willow a bárban "elhajtja" Jess-t.
Kedvenc karakter: Larissa
Tetőfok: én ilyet nem találtam
Összesítve: 10/4-5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése