2015. 11. 01.

#1 Díj - Wow ^-^

Hey Habcsókok!
El tudjátok képzelni, hogy mi történt velünk? Hát persze, hiszen én hülye a címben is megírtam, hogy a blog megkapta az első díját, mégpedig, az Antitoxin Blogmagazin-től (írói: Sasha D., Hailey L., Japane LS.). Nagyon szépen köszönjük nekik, el sem tudjuk hinni. (én még sokkban vagyok)




Szabályok:


1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket!
9. Küld tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!


12 dolog az illetők blogjáról: 

1. Hárman vezetik, és nagyon aktívak
2. A blog témája: design
3. Mind a három lánynál lehet rendelni
4. Ez az első díjuk
5. Október másodika óta vezetik a blogot
6. Sasha D. mutatkozott be másodikként a blogon
7. Eddig három könyvajánló jelent meg a blogon
8. Hailey L. írta Az Útvesztőről és A testbérlőkről
9. Japane LS írta a Földlakóról
10. A Halloween-i inspiráció bejegyzésben 20 jpg, 11 png és 11 gif található.
11. A blog eddig 2 versenyre jelentkezett
12. Az első díjukat Mineraltól kapták

12 dolog a mi blogunkról:

1. Ketten vezetjük a blogot
2. A cím Primrose, jelentése Kankalin
3. Eddig Katherine csinálta, mind a három designt
4. Eredetileg a blog nyitása augusztus 03-a lett volna
5. A blogra 11 megjegyzés érkezett, és mind pozitív
6. Szórakozásból indult a blog
7. Ha valaki rendel valamit, akkor az sosem készül el időben.
8. Az utóbbi időben csak Katherine posztolt.
9. Az olvasókat Cukorfalatoknak és Habcsókoknak szólítjuk.
10. Heni sosem teszi ki az "aláírását" a bejegyzései végére.
11. A blog eredeti neve Primrose Desing volt, de Katherine átnevezte Primrose Blog Design-ra.
12. Az előző design zöld-rózsaszín volt.

12 kérdésre válaszaink:

1. Miért ezt a címet adtátok a blognak?
Katherine Shadown: Nem tudom, eredetileg más virág nevét szerettem volna, de ez hangzott a legjobban.
Csilléri Henriett: Igazából a névválasztás teljes mértékben Katherine kezében volt, mivel Ő alapította a blogot, aztán feltette a kérdést, hogy 'Heni, lenne kedved velem együtt csinálni?' én meg belementem.

2. Honnan jött az ihlet, hogy elkezdj írni egy blogot?
Katherine Shadown: Már lassan három éve, hogy blogolok, egy barátnőm mutatta, és nekem egyből megtetszett az ötlet.
Csilléri Henriett: Nekem az első komolyabb blogom - ami még most is működik -, egy e-book-os oldal. Ezt azért hoztam létre, mert amikor egyszer nézegettem a könyveimet, hogy mi is az, amit olvasnom kéne, akkor rájöttem, hogy milyen sok van, és hogy jó lenne, ha másoknak is "kölcsönadhatnám". Ezért megcsináltam az oldalt és mostanában már nem telik el úgy nap, hogy ne kapnák köszönőleveleket e-mailben. :)

3. Milyen fajta bejegyzéseket teszel közzé a blogodon?
Katherine Shadown: Mostanában kevésbé kapcsolatosak a szerkesztéssel, ugyanis az iskola ebben kicsit gátol, különben nem tudom, hova sorolnám, de valahol a segítség, és a szerkesztés között.
Csilléri Henriett: Én leginkább a kritika íráshoz értek, ezért is tartom magam egy őszinte embernek. Ha valami nem tetszik, akkor azt elmondom és nem rejtem véka alá a véleményemet.

4. Csak ez az egy blogod van, vagy esetleg többet is vezetsz egyszerre?
Katherine Shadown: Jelenleg, csak ez az egy blogom van, de füzetben, és Wordben is vezetem, a jövőbeli fanfictionomat.
Csilléri Henriett: Jelenleg? Azt hiszem, hogy négy. De ebből csak az e-könyves blog az, amit rendszeresen nézegetek.

5. A blogger neved honnan ered?
Katherine Shadown: Heni találta ki nekem, őszintén szólva, nem tudom hogy csinálta, szóval tőle ered.
Csilléri Henriett: A jelenlegi bloggernevem (Csilléri Henriett) az igazi nevem is, de ezelőtt voltam már Infinite Henriett (kb. 3 napig), és Henriette Black. Utóbbi úgy jött, hogy az igazi keresztnevem angolosítottam. A vezetéknevemet is szerettem volna, de az sehogy sem jött össze, így valami egyszerű és sablonos lett.

6. Mi az, amit először megnézel/elolvasol egy blogon?
Katherine Shadown: Nem szoktam külsőről elítélni egy blogot, hiszen, ha történetes, az a lényeg, hogy maga sztori legyen jó. Egyébként, ha történetes blog, akkor a fülszöveget szoktam először elolvasni, de, ha design blog, akkor a legutolsó bejegyzést olvasom el először.
Csilléri Henriett: Attól függ, hogy milyen típusú a blog. Ha egy történetes, akkor a fülszöveg, vagy annak hiányában a prológust olvasom el először. Ha design blog, akkor a design-t nézem meg, a segítségeket, valamint azoknak a használhatóságát.

7. Mi zavar leginkább egy blogon? Melyek azok a hibák, amiket ki nem állhatsz?
Katherine Shadown: Leginkább az zavar, ha valaki nem ír helyesen, persze tudom, hogy nekem is lehetnek hibám, de szerintem akkor előbb Wordbe írja, mint a Bloggerbe, aztán másolja át oda.
Csilléri Henriett: Ami zavar engem, az az, amikor nem írnak helyesen, vagy amikor az egész történet, amit írnak, egy értelmetlen szógubanc.

8. Olvasóként is jelen vagy a blogger világban? Ha igen, milyen blogokat szoktál olvasni?
Katherine Shadown: Igen, szerintem iszonyat sokat olvasok, és több kedvencem is van. Leginkább fanfictionokat olvasok, de design blogokkal is tele vagyok.
Csilléri Henriett: Csak egy olyan blog van, amit rendszeresen látogatok. Egy Beavatott rajongói blog, amelyen fanfictionök és hírek jelennek meg.

9. Hírnév, vagy önkifejezés? Melyik az, ami fontosabb neked egy blognál?
Katherine Shadown: Személyes véleményem szerint önkifejezés. Hozzátenném, hogy én nagy részben magamról mintázom a karaktereket.
Csilléri Henriett: Őszintén? Egyik sem. Ha valaki egy történetes blogot vezet, akkor valószínűleg a főszereplőjét olyanná teszi, amilyen Ő maga lenni szeretne. Tehát ez semmiképpen sem önkifejezés. Ha valaki önmagát akarja kifejezni, akkor olyannak írja meg a szereplőt, amilyen Ő maga.

10. Milyen típusú blogokat szeretsz inkább olvasni/írni? (design, történet, magazin...)
Katherine Shadown: Hát, imádok design blogot írni, bár már egyre kevesebb bejegyzéssel tudok szolgálni, de igyekszem, és gőzerővel szerkesztek. Azonban a történetes blogok a kedvenceim, ott tudom csak leírni, hogy mi nyomja a lelkem, ha rossz napom van, a bejegyzésen is látszódni fog, vagy a karakternek is nyomott lesz a hangulata.
Csilléri Henriett: A könyveket jobban szeretem a blogoknál.

11. Egyetértesz a reklámozással? (bármilyen típusú és mértékű)
Katherine Shadown: Nem mondom, hogy egy kis reklám nem árt, de, ha valaki például kiteszi a Facebookra, hogy új fejezet van, azzal nekem nincs is problémám, de, ha esetleg az a bizonyos valaki, több csoportba is kiteszi, és semmifajta visszajelzést nem kap, biztos, hogy a következő napokban is ki fogj tenni, ami miatt tele lesz a csoport fala, és jönnek az értesítések minden percben. Szerintem nem kell sokszor kitenni, ha egy személy kér blogokat, és megfelel az elvárásoknak, ott természetesen belinkelheti. Tömören, nem szeretem a reklámokat, semmilyen mennyiségben.
Csilléri Henriett: Nekem semmi bajom nincsen azzal, ha valaki reklámozza a blogját, elvégre mindenki szeretné, ha egy kicsit többen felfigyelnének rá. Csak azt nem szeretem, hogy a facebook-os blogos csoportok tele vannak 1D ff-ekkel. És mind olyan sablonos, hogy az már fáj. (Ne utáljatok meg érte, de tényleg hülyeségnek tartom a 2 milliárd 1D imádó blogot.)

12. És végül: mit gondolsz a mi blogunkon található bejegyzésekről?
Katherine Shadown: Szerintem nagyon hasznos bejegyzések kerülnek a blogotokra, és biztos, hogy a közeljövőben is olvasni fogom a bejegyzéseket, amik a blogra kerülnek.
Csilléri Henriett: Akkor hallottam először a blogról, amikor Katherine rám írt skype-on, hogy "Képzeld Heni, kaptunk egy díjat".

12 kérdés:

1. Honnan merült fel benned az ötlet, hogy ilyesfajta blogot vezess? 
2. Mennyi ideig tart megírni egy bejegyzést?
3. Van, aki segít benned tartani a lelket, amikor eleged van a blogolásból?
4. Miért pont, ezt a bloggernevet választottad/a saját neveddel írsz?
5. Hogyan találtál rá a blogger világra?
6. Mikor kezdtél el komolyabban blogolni?
7. Mi inspirál az írásban?
8. Volt már, hogy valakitől nem épp pozitív kritikát kaptál és ezért abba akartad hagyni a blogolást?
9. Szoktad mások blogjait olvasni?
10. Hányat olvasol jelenleg?
11. Mit gondolsz a sok 1D ff-ről?
12. Mivel blogger vagy, gondolom nem csak írni szeretsz, hanem olvasni is. Kik azok az írók, akiknek a művei ösztönöztek az írásra?

12 blog, akiknek mi küldjük a díjat: 

12. A Little Like Fate [Fordítás]


Aki kitette a díjat, kérjük jelezze kommentben, mivel kíváncsiak vagyunk a válaszokra!
Még egyszer, nagyon szépen köszönjük, és további szép napot minden kedves Habcsóknak, és Cukorfalatnak!
 xxxPBD lányok


5 megjegyzés: