2015. 11. 15.

#6 Kritika ~ TicTac

Most pedig egy novellás blog kritikája következik. AZ ÉRTÉKELÉS AZ ÉN VÉLEMÉNYEMET FEJEZI KI, HA NEM ÉRTESZ EGYET, AKKOR KÉRLEK AZT KULTURÁLTAN HOZD A TUDOMÁSOMRA, KOMMENTBEN VAGY CHATEN!


xxxlinkxxx

Design:

Én magam nem kifejezetten rajongok a rózsaszínért, de itt gyönyörűen összejönnek a színek. A blog háttere nekem nem igazán jön be, azzal a sárgás-szürkés színnel, én inkább valami egyszínűt választottam volna, mondjuk halvány lilát, de ez nem az én dolgom.
A fejléc leginkább semmilyen. Szerintem ez a blog, anélkül és létezhetne...
A kép, amelyet az információ dobozhoz tettél be, nagyon tetszik, nagyon aranyos. A menütípus nekem nem jött be, olyan nagyon snassz... Ami tetszik, hogy nincsen telepakolva - amúgy felesleges - modulokkal.
5/3-4

Történet:
Az éjszaka: (Mert elsőre sikerült kiszúrnom az 1D ff-et...)
Elkezdtem olvasni a történetet, és úgy voltam vele, hogy nem, nem veszem észre az egyesszám és a többesszám használati hibáit... De aztán nem bírtam tovább.
"Csillagot nem láttam, pedig olyan szépek..." Egyetértek, a csillagok tényleg nagyon szépek.
"Csak úgy repülök utána, már úgy érzem tényleg, amikor megérzem az érdes betont a talpam alatt." Remélem, hogy így visszaolvasva, már te is rájössz, hogy mi nem stimmel... Bizony. Az a bizonyos "már úgy érzem tényleg" nem kellene oda.
Ezután abba hagytam, de nem azért mert annyira kiakadtam volna az írásodtól - igazán nem szeretnélek megsérteni, de tényleg nem szeretem az 1D-t -, hanem mert megláttam egy képet, amin azok a fiatal úriembereke pózoltak, akik annyira sablonosak, hogy az már szinte nem is sablonos. (Ez olyan, mint amikor egy nagyon szar számot többször hallgatsz meg, és az már annyira szar lesz, hogy szinte már jó.)

Kathy Cooper esete:
......................................................................................................................................................
Ezt kérlek olvasd még át egyszer-kétszer.

A többi novelládat nem is tudtam megnyitni, mert azt írta ki, hogy a blog nem található.
5/2

Összegzés:
Mint látod a designra többet adtam, mint az írásodra. A történeteid kreatívak, csak a fogalmazás, a nyelvtan és az ilyenek nem mennek. Javaslom, hogy előtte a world-be gépeld be a szöveget, mert az még a nyelvtani hibák javításában is segít.
10/5-6

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikádat. Javítok rajta, amilyen gyorsan csak tudok! Előtte mindig word-be szoktam begépelni csak angol az egész, s már sokat próbálkoztam - mindig - a nyelv megváltoztatásában, hogy a program magyar legyen, ne angol. Ez esetben jobban ida fogok figyelni.

    VálaszTörlés