2016. 05. 11.

#2 Sorozatajánló

Sziasztok!
Eszméletlen régen volt már, hogy én ide posztoltam, de tulajdonképpen az összes létező blogomat elhanyagoltam... Megszállt az ihlet, és ilyenkor nem szívesen fejezem be az írást, mert még a végén elmegy és hónapokig nem is jön vissza...
De mint a cím is mutatja, én is hoztam egy sorozatajánlót, és nagyon remélem, hogy ti is kedvet kaptok a sorozatokhoz és elkezditek nézni őket.
PS: Kérlek nézzétek el a csúnya beszédemet, máshogy nem tudom kifejteni nektek a sorozatok iránt érzett lelkesedésemet...

Szerintem mindenkinek ismerős az a cím, hogy a Trónok harca, így tehát nem mondok újdonságot nektek. Én leírhatatlanul imádom mint mindent, amiben az emberek egymást gyilkolják... És ami csak fokozza a lelkesedésemet, az az, hogy áprilisban elkezdték adni a hatodik évadot. *csöndben elvigyorog magában, miközben végiggondolja, hogy kit, hogyan gyilkolna meg benne*
Eredeti cím: Game of Thrones
Összefoglaló: Westeros fölött valaha a sárkánykirályok uralkodtak, ám a Targaryen-dinasztiát 15 évvel ezelőtt elűzték, és most Robert Baratheon uralkodik hű barátai, Jon Arryn, majd Eddard Stark segítségével. A konfliktus középpontjában Deres urai, a Starkok állnak. Olyanok, mint a föld, ahol születtek: makacs, kemény jellemű család. Szemünk előtt hősök, gazemberek és egy gonosz hatalom története elevenedik meg. Ám hamar rá kell ébrednünk, hogy ebben a világban mégsem egyszerűen jók és gonoszok kerülnek szembe egymással, hanem mesterien ábrázolt jellemek bontakoznak ki előttünk különböző vágyakkal, célokkal, félelmekkel és sebekkel.
Vélemény: Imádom, imádom, imádom! *rengeteg csúnya szó, aminek a szexhez van köze* IMÁDOM! Ha valamiben sárkányok vannak, akkor az tuti, hogy nekem való. Ha valamiben vér van, akkor az tuti, hogy nekem való. Ha valamiben az emberek kurvára egymást ölik, akkor az baszottul nekem való. *.* PS: Ne szeressetek meg senkit a sorozatban, mert úgyis meghal...

Valamit tisztázzunk! Ha valaki elkezdi nézni ezt a sorozatot, akkor eleinte azt gondolhatja, hogy ez olyan, mint a Föld után című film, amelyben Jaden és Will Smith szenvednek a Földön. De nem! Az emberek itt is a földön szenvednek, de legalább nincsenek digitálisan létrehozott lények benne. WARNING! A THE 100 CSAK ANGOLUL MAGYAR FELIRATTAL TEKINTHETŐ MEG, MERT MAGYAR SZINKRONT CSAK OLYAN SABLONOS HÜLYESÉGEK KAPNAK, MINT AMILYEN A GG VAGY A PLL! (na nem mintha én annyira hallani szeretném azokat a buzis és kislányos nyávogós hangokat, amiket a szereplőknek adnának. lásd: Hazel a Csillagainkban a hibában. Azt hittem felrúgom a gépem, amikor elkezdtem megnézni magyar szinkronnal...)
Eredeti cím: The 100
Összefoglaló: Az azonos című, még megjelenés előtt álló Kass Morgan regény feldolgozása, egyfajta posztapokaliptikus ‘Legyek Ura’, amelynek története 97 évvel egy nukleáris háború után játszódik, amely elpusztította a civilizációt. Az utolsó túlélők egy űrhajóról 100 tinédzsert küldenek a felismerhetetlenségig megváltozott Föld felszínére, hogy kiderüljön, benépesíthető-e még a bolygó. Azonban mind a százan sötét titkokat hordoznak magukkal, és hamar rájönnek, hogy múltjukat nem hagyhatják maguk mögött, az űrben.
Vélemény: Imádom, imádom, imádom! (igen, ezt már a GOT-ra is írtam, tudom...) Borzasztó jó  a történet is és a szereplők is. Ha Bob Morley velem viselkedne úgy, mint a sorozatban az emberekkel még akkor is őrülten imádnám. PS: Itt se nagyon kedveld meg a szereplőket, mert a legtöbben elhullanak...

Én mostanában csak ezt a két sorozatot nézem, tehát az ajánlóm csak eddig tartott, és bár az én véleményemmel nem sokra mentek, remélem, hogy segíthettem... vagy valami hasonló. Szép napot/estét!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése