2016. 05. 28.

#2 Filmajánló ~ Büszkéség és Balítélet meg a Zombik

Pénteken az egyik filmmegosztón láttam a főoldalon, hogy már meg lehet nézni neten a filmet. Azt gondoltam, hogy megnézem. Imádom a véres filmeket, de ez ne tévesszen meg titeket. A horrorokat ki nem állhatom. Én inkább a baltát a fejbe, vagy kést az arcba típus vagyok. Imádom, amikor részletesen láthatom, ahogy valakit megölnek. SZÓVAL! Péntek este azt gondoltam, hogy megnézem a címben említett filmet. A zombikért nem rajongok, de adok nekik egy esélyt. Szombat van. A filmet már kétszer is megnéztem... Igen, igen, tudom. KÉTSZER?! MEGŐRÜLTÉL? Nem! Na jó, egy kicsit. Egy un peu-t. A lényeg, hogy imádom. Azt hiszem, hogy új kedvenc filmem lett...

RÖVID leírás: A 19 századi Angliában 5 testvér házasodni szeretne, miközben meg kell védeniük magukat az egyre növekvő zombi populációtól.

Miért ajánlom?
Végre, végre egy olyan történet is van, ahol a női főszereplő egy badass, de nem íjjal és nyilakkal, mint Katniss Everdeen, vagy rúnákkal, mint Clarie a Csontvárosból, hanem! Most figyeljetek! Karddal! Imádom a felkészülésük menetét. Ahogy késeket és pisztolyokat rejtenek el a ruháik alatt. Részemről sok-sok plusz pontot kap a film a ruhákért is. Imádom az ilyen 19. századi ruhákat. (Lehet, hogy azokban még az én melleim és nagyobbnak tűnnének. :3 ) Szóval, ha szereted a modern filmeket, amik a múltban játszódnak, akkor ezt a filmet is látnod kell!

Kiknek ajánlom?
Én leginkább elkötelezett feministáknak (like me) ajánlom. Miért? Mert van benne egy király jelenet, amikor (!SPOILER!) Mr. Darcy és Liz Bennet egymással küzdenek, és rohadt romantikus az a karddal vetkőztetlek dolog. Legalábbis nekem bejön. Mondjuk én beteg vagyok. :DD (!SPOILER VÉGE!)
Kedvcsinálónak itt van az előzetes, amit CSAK ÉS KIZÁRÓLAG akkor nézz meg, ha nem zavar a bomladozó arcok, és a vér látványa!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése