2016. 05. 07.

20 Feliratkozós meglepetés

Halihó Habcsókok!
Majdnem egy hónap után újra itt vagyok. Nagyon sok idő telt el azóta, ezért bocsánatot kérek, de egy nagyobb meglepetéssel érkeztem, ami talán jóvá teszi.

A blogon most először és nem utoljára megtartandó szerkesztőfelvétel. Az elvárásainknak megfelelően választunk, olyan bloggerinákat, kik értenek kritika íráshoz és design készítéshez egyaránt. Ha esetleg csak az egyikhez értesz, az sem probléma.
Egyenlőre nem tudjuk, hogy hány szerkesztőre lesz szükségünk, idővel kiderül.

Elérhetőségeink, jelenleg csak az én email címemen: kathernie.shadown@gmail.com

Szabályok, ha designernek jelentkezel: 

  • Email-ben küld el pár munkád (Design, és fejléc egyaránt, ha értesz a rendezett képekhez is, akkor azokból is párat. Legalább. 3-4 képet kérünk)
  • Az írói neved
  • Korod 
  • Eddig blogjaid url-je 
  • Mióta foglalkozol szerkesztéssel?
  • Limithatárod 
  • Egyéb 

Szabályok, ha kritika írónak jelentkezel:
  • Email-ben küld el az eddig megírt kritikáidat, ha ilyen nincs, akkor elküldök egy részletet, amiről véleményt kell alkotnod
  • Az írói neved
  • Korod
  • Mióta foglalkozol kritika írással?
  • Limithatárod
  • Blogjaid url-je
  • A véleményed hosszú és részletesen kifejtett legyen

A szerkesztőfelvétel 2016. 05. 20-án zárul, ha addig nem találunk megfelelő személyt/személyeket, hosszabbítjuk az időpontot, további 20 nappal.  


Van még egy kis meglepetés, amivel ma készültem el. Hoztam nektek pár fejlécet, amit nyugodtan vihettek a 20 feliratkozós meglepetés bejegyzés alkalmából. Ezeket a fejléceket felraktam DeviantArt-ra is, szóval onnan is letölthetitek, ha jobb minőségű képeket szeretnétek. A linkeket a fejlécek alá írom. 
Ha viszed valamelyiket kérlek jelezd kommentben, vagy chat-en, mert iszonyatosan sokat dolgoztam velük!


A kép mérete: 900x600


A kép mérete: 900x150


A kép mérete: 900x150


A kép mérete: 900x150


Köszönjük a sok támogatást! 
Szeretettel, PBD lányok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése