2015. 08. 23.

#1 Blogajánló

Sziasztok Habcsókok!
Mint láthatjátok, nagyon rákattantam, ezekre az ajánlókra, már megint egy ajánló... Hihetetlen vagyok, de remélem jó értelemben.
De, mivel itt, általánosságban mindenki blogger/bloggerina, egy blogajánlóval készültem. Elég sok blogot olvasok, de most megosztom veletek a kedvenceimet. Hm... van-e még valami?
Ó, igen küldjetek kommentben blogokat, amik a ti nagy kedvenceitek, vagy csak olvassátok őket.

Kisütötte:K


Az első, amit imádok, a Summer Notes

Fülszöveg:

"- Hm Szöszi, ez egy meglehetősen szép darab – pörgette meg mutatóujján az egyik piros, csipke bugyimat.
- Azonnal tedd le! – förmedtem rá és már reflexszerűen megindultam felé, mikor a szigszalag emlékeztetett arra, hogy nem mehetek oda.
- Gyere és vedd el! – provokált szemtelen mosollyal az arcán.
- Akkora seggfej vagy!
- Ezt már tegnap elsütötted… ohó, ebben is el tudlak képzelni – emelt fel diadalittasan egy újabb fehérneműt.
- Megöllek! – sziszegtem."



A második, amiről kritikát is írhattam a Te vagy a végzetem

Fülszöveg:

"Mindenki életében van egy pillanat, ami mindent megváltoztat. Egy perc, amikor boldognak 

érezheted magad. Egy személy, aki elfeledteti veled a múltat, és egy új jövőt tár eléd. Egy 

pillanat, mikor sorsotok összefonódik, és talán sose hullik szét. Egy szó, mely talán többet 

jelent neked az életnél. Egy veszekedés, ami örökre sebet ver a szívedbe, és sose gyógyul 

be. Egy új élet, mely mindkettőtöknek a jövőt jelenti. Egy lány, kinek eddigi életét talán 

megváltoztatja Ő. Egy fiú, aki eddig elveszetten keresgélt, végre megtalálja, kire régóta várt. 

Egy pillantás, ami elég ahhoz, hogy egy új végzetet teremtsen. Ő lesz a végzete..."



Na folytassuk, mert még van pár blog, amit mindenképpen meg akarok mutatni. A következő szenzációs blog, az Édes élet

Fülszöveg:

"Barbi csak egy lány, talán te is találkozhatsz vele az utcán. Az ő életében nem jelenik meg hirtelen egy vámpír vagy egy titokzatos srác. Egy hétköznapi gimnazista lány kalandjait olvashatod. Ahol találkozhatsz szerelemmel, barátságokkal és ellenségekkel is.
Egy történet új emberekről, új barátságokról, csalódásokról ahol a régi, megszokott dolgok megváltoznak. Ahol azok vernek át, akiket igazán szeretsz. Mert a való élet nem egy tündérmese.
S hogy miért maradj a blogon?
Azért, mert a történet veled is megtörténhet. Hiszen te is voltál vagy lehet éppen most vagy az.
Gyere, és olvass a gólyatáborról, osztálykirándulásokról, tanóra alatti csínyekről, rengeteg nevetésről vagy éppen veszekedésről.
Maradj Barbival és a többiekkel!"


Hát, én már csak szeretem a fanfictionokat, ezért is a következő a Half a Heart

Fülszöveg:

"Norina Claire Bradford világ életében rettegett a színpadtól. Mindig csodálta azokat, akik fel mertek lépni rá, de neki soha nem sikerült. Vágyakozott rá, hogy egyszer többezer ember neki tapsoljon, amikor elénekel egy gyönyörű dalt, de nem volt képes összeszedni magát, ezért inkább a kulisszák mögött bújt meg, a dalszerzés világában.

Ezzel szemben szöges ellentéte unokatestvére, Harry Styles, aki immáron befutott énekes a One Direction nevű fiúbandában. A színpad a mindene, ott mozog igazán jól az együttes többi tagjával együtt.

De vajon mi történik, ha ezt a két párhuzamos univerzumot vegyítjük, és megismertetjük Ninát a világhírű srácokkal? Vajon mit hoznak ki belőle? El tudják fogadni? És a legfontosabb: sikerülhet Norinának legyőzni a félelmét?"


A következő imádott blog, a Végtelen

Fülszöveg:

"Csak egy átlagos fiú és egy lány voltunk,
Kiknek története egy zenével kezdődött,
Egy reménnyel folytatódott,
És a végtelenben ért véget."


Hát, ha választanom kéne a sok millió Louis fanfiction közül, még ezt tenném ki: Happily

Fülszöveg:

"A fanfiction-ben előfordulnak trágár szavak, illetve szexuális tartalom. Kérlek, csak saját felelősségre olvasd! - Minden, ami itt szerepel, az agyam szüleménye. Kérlek, ne másolj, lopj, vagy ha viszed is, forrásmegjelöléssel tedd! Köszönöm! || Bess egy teljesen átlagos, 21 éves lány, aki már egy éve London utcáit rója. Húga, Honey imádja a One Direction-t, és nem is fél ezt kimutatni. Ráveszi nővérét, hogy vigye el egy könyvdedikálásra, ami után Bess élete szinte teljesen felfordul. Nappaliban tanyázó zenészek, folyamatos repülőutak, jobbnál jobb koncertek, új munkahely. Álmodni se tudna jobbat. Ám a hírességek élete nem csak csillogás. Bess is megismerheti a hírnév sötétebb oldalát is, sőt közben még legjobb barátjával, William-mel sincs minden teljesen rendben."


Ezt a blogot először Facebookon láttam, és nem bántam meg: Hullaposta

Fülszöveg:

"Soha nem sejtettem, mennyit köszönhettek nekem az emberek. Mennyit köszönhettek a tél iránti szenvedélyemnek, hogy hányan menekülhettek meg, csupán azért, mert minden évben kierőszakoltam a természettől a fagyot. Óvodás koromban teljesen tudatosan tettem ezt, később pedig már szokásommá vált, észre sem vettem, hogy az eredetileg enyhének mondott évszakokban is tombolt a hóvihar. Az én akaratom valahogyan mindig is többet ért, mint másoké. Emberhez képest úlságosan is pontosak voltak a megérzéseim. De soha nem tulajdonítottam ennek túl nagy jelentőséget, mindig vannak emberek, akiknek valamiért minden sikerül. Sokkal később jöttem rá, hogy hány család él még miattam, hogy hányszor mentettem meg a történelem fontos darabkáit. De a törvény egyszerű: ha az egyik véglet túllendül a határain, azt a természet kegyetlenül visszafizeti. Sokan éltek miattam. És a törvény nem kegyelmez: egyetlen tél alatt tízszer annyi embert letörölhetnék a föld felszínéről. Év, hónap, nap. Nyolc szám, és valaki meghal. Nyolc szám, és talán te leszel a következő. Nyolc szám, és soha nem is léteztél. Nyolc szám, és a sorsod örökre, visszavonhatatlanul megpecsételődött."

                             A blogot, egy másik blog cseréjében találtam: (Gond)terhes

                                                                    Fülszöveg:

"Lexie Wilcat és húga, Violet, a nagyszüleiknél élnek, mióta az anyjuk otthagyta őket. Lexie éli a normálisnak nevezett életét úgy, ahogy eddig. Violet viszont lázadóként viselkedik, cigarettázik, év közben pedig lóg az iskolából. A nagyszülők nyári iskolába akarják iratni Violetet, ami Oklahomában van, távol Dallastól. A tinédzser lány ezt egyáltalán nem akarja, ezért kieszel egy hatalmas hazugságot; legyen a nővére álterhes addig, amíg ő maga meg nem változik, és a nagyszülei elfelejtik az egész nyári iskolás dolgot. Lexie-nek ez cseppet sem tetszik, viszont azt sem akarja, hogy a húgát egy neveldébe küldjék. Akarva-akaratlanul belemegy a dologba, bele sem gondolva a következményekbe. Ha pedig ez nem lenne elég, Matt Blackwell lesz a "gyerek" apja, aki nem csak belemegy, de élvezi is a dolgot. A gondterhes lánynak sok kihívással kell szembenéznie, ráadásul teljesen egyedül."


 A blogot, társam Henriette írja, és a kedvenceim közé tartozik: Survivor

    Fülszöveg:

"Beatrice (Tris) Prior élete gyökerestül megváltozik, amikor 11 éves korában a szülei és a bátyja autó balesetet szenvednek.
A sors egy megátalkodott ember felé irányítja, aki kihasználja őt, hogy még több pénzre tegyen szert... De ezt az életet a kosárcsapat kapitánya megváltoztatja..."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése