2015. 08. 10.

#3 Kritika ~ Édes élet

Sziasztok Habcsókok!
Az Édes élet írónője Barby is megkért minket, hogy írjunk egy kritikát a blogjáról. Hát, én megtiszteltetésnek érzem, mivel ő is az egyik kedvencem, és minden nap rámegyek a blogjára, megnézni a fejleményeket. Hát, akkor jöjjön a kritika.
Kisütötte:K


Író: Barby

Fejléc: Imádom. Ennél több szót nem tudok leírni, amikor először megláttam, megállt a lélegzetem. Én is ilyen gyönyörű fejlécet akartam szerkeszteni. 
Nagyon tetszik a színe, imádom a szürkét, az a világon az egyik legszebb szín.
Szeretem, ha a karakterek közel vannak egymáshoz, ami itt tökéletesen látható, ráadásul ezek a képek össze is illenek. 
A címe, hát az valami csodálatos, tetszik ez a betűtípus, és pont odapasszol. 
Mint olvasható, nem volt benne semmi kifogásolható, így mindenképp megkapja a tíz pontot.

10/10

Design: Elképesztően szép. A bézs háttér, és a szürkés fejléc nagyon jól összeillik. 
Tetszik, hogy vízszintesen vannak a menük, pontosan a cím alatt. 
A lekerekített szélek, nagyon jól mutatnak, ha csak úgy ránézel.
A jobb oldalsáv, az kedvencem, a történet után. A legfontosabb modulok vannak kint, ami miatt nem hiányos, az elrendezés tökéletes, a címek passzolnak a tartalomhoz. (pl.: 9.a többi tagja) 
Tömören, csodálatos.

10/10

Történet: A történet a kedvenceim számát gyarapítja. A tartalma egy fejezetnek jól átgondolt, és részletes. A szókincsed bő, ezért is tetszik annyira a történet. Nem vagyok oda, a káromkodásért, de megtaláltad a kiskaput, a sok és a kevés között, így élvezhető sztori. Szépen kifejtve írod le, a gondolataid, ami megadja azt a különös érzést, hogy bele tudod képzelni magad a szereplő helyébe. Mikor olvasom, a helyszíneket könnyen tudom vizualizálni, a leírás miatt. 

10/10

Helyesírás: Bevallom kerestem, de nem azért, mert gonosz vagyok, hanem mert ezt a részét is imádom egy kritikának. Őszintén boldog vagyok, mivel nem találtam benne hibát. 

10/10

Így tovább! #TeamAdrián

40/40

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavaid és hogy időt szántál a kritikákra :)

    VálaszTörlés