2015. 08. 29.

#1 Karakterek fejlécre

Sziasztok Habcsókok!
Bocsánat, hogy elfelejtettem kirakni, valamit, az elmúlt napokban, nincs ihlet, ezáltal nem tudtam mit tegyek ki. Megnéztem a mappát, amiben a designhoz való képek/gifek vannak, és hát, egy csomó minden közül, pont ezt találtam meg.
A karakterek nevét, nagyjából tudom, de vannak köztük Emily Soto modellek is, nekik fogalmam sincs, mi lehet a bájos nevük.
Kommentben írjátok meg, ha viszitek!


Kisütötte:K



Kelli Berglund


Emily Soto modell


Emily Soto modell


Modell (nem tudom milyen)


Cara Delevingne


Emily Soto modell


Az interneten találtam


Peyton List


Tom Felton


 Modell (nem tudom milyen)


Nick Bateman


Remélem tudtam segíteni, őket szoktam leggyakrabban fejlécre használni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése