2015. 08. 09.

#2 Kritika ~ Te vagy a végzetem

Sziasztok Habcsókok!
Hát, megírtam első kritikámat (ezen a blogon). Örülök, hogy egy olyan írónő kért tőlem kritikát, akit nagyon szeretek, és nagyra tartok. Imádom a blogját, ezért is tartottam izgalmasnak, a kritika írását. Várom, hogy ő is elolvassa.
Kisütötte: K



Író: Rosalya Payne

Fejléc: A gyönyörűség határait feszegeti. A fejléccel kapcsolatban, nem találtam hibát, a cím tökéletesen illik hozzá, a színek passzolnak, és a szereplők is jól el vannak helyezve. Tetszik, hogy világosról sötétre változik a színe. Minden rendesen kirajzolódik rajta, ráadásul, ez a szereplő páros is a kedvencem. Harry és Angel közeli kapcsolata látszik a képen. Engem nagyon megragadott, összességében tökéletes.

10/10

Design: Először, a szövegdoboz ragadta meg a figyelmemet, mikor betöltött az oldal, a színek illenek egymáshoz, és tetszik is, csak nekem a betűk túl kicsik, Egy, vagy inkább két mérettel nagyobbra tenném. A menü egyszerű, de jók a színei, és a betűtípusa is, a chat úgy szint. Az elrendezés úgy, ahogy van, tökéletes, ne változtass rajta semmit. A bejegyzés címe nagyon szép, az illik a legjobban mindenhez. A háttér színe gyönyörű, imádom a szürke minden árnyalatát. Szóval, ha designt összegzem, gyönyörű.

10/9

Történet: Akkor jöjjön, a kedvenc részem, egy kritika írásánál. Őszinte véleményem szerint, a sztori elképesztő, nagyon régóta olvasom a blogod, és én az a fajta ember vagyok, aki, ha megtetszik neki egy blog, addig nem mozdul, míg el nem olvasta az összes részt. Hát, ennél a blognál is ez történt, egyszerűen imádom, Angelnek csodálatos személyisége van. Az elején, csupa fájdalom, érződik, ahogy a lány nem bízik meg senkiben, a világa összeszűkül, a bátyja veri, és alkoholista, az apja elhagyta a családját, és az anyukája egész nap dolgozik. Ez a kapcsolat, ami Harry és Angel között van, ez, az igaz szerelem, Csodálatos a történet, és a szereplők is, de a blog, az, ami a legcsodásabb.

10/10

Helyesírás: Hát, ritka, de nem találtam benne hibát, minden erőmmel kerestem, de egyszerűen nem találtam semmifajta helyesírási hibát. Nagyon ügyes bétád van.


10/10


Így tovább, nagyon tetszik, ahogyan írsz, várom a folytatást, és Luxot is.

40/39


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és a majdnem maximális pontszámot! :)

    VálaszTörlés