2015. 08. 16.

#1 Zeneajánló

Halihó Habcsókok!
Elnézést szeretnék kérni, hogy nem voltam...
Nem fogok kifogásokat kitalálni én sem, egyszerűen lusta voltam, az olvasónapló után kirakni valamit az oldalra. 
Többször remélhetőleg nem fordul elő, bár biztosan nem állíthatom.
Mikor elkezdődik az iskola - az kéne még - kevesebb időnk lesz a blogra, de mindenképpen azon leszünk, hogy segítsünk nektek. 
Most, azt sem tudom, hogy mivel segíthetném hétköznapjaitokat, illetve hétvégéteket, de eszembe jutott, hogy imádok zenét hallgatni, hiszen most is megy, ahogy egész nap - zene nélkül nincs élet -, még olvasás közben is a fülemben hallom kedvenc bandáim, énekeseim hangját. 
Akkor jöjjön 2014-2015 legjobb zenéi. (saját vélemény)
Hallgasd, és blogolj!
Kérlek írjátok meg, ha segítettem vele!
Kisütötte:K


Shawn  Mendes - Something Big

Vélemény:
Ez a szám, első hallásra nagyon tetszett, dinamikus, pörgős, és a szövege is tetszik. Iszonyatosan sokáig hallgattam, és hallgatom most is. Szeretem Shawn hangját, különleges, ezért is raktam az ajánlóba két számot tőle. Tudom nem hosszú a véleményem, de a többire is tartogatok valamit. 


Shawn Mendes - Stitches

Vélemény:
Bevallom, nem is az eredeti dalt hallottam először, hanem egy duettet, amit Heilee-vel énekelt. (azt is érdemes meghallgatni.) Ez a szám, kiváló. (most mindent magasztalok, hiszen ajánlom nektek)


G.R.L. - Lighthouse

Vélemény:
Hát, erről csak annyit tudok mondani, hogy imádtam. A szám maga szép, és csodálatos a szöveg is, de, hogy a banda egyik tagja miatt írták... (Simon Battle meghalt, vagyis a hírek szerint öngyilkos lett, róla szól a szám, és ő látható a képeken) Ez a banda nem olyan híres, ráadásul elég régóta egy banda, de csak öt hivatalos számuk van. Szeretem őket, és a hangjukat is. Szóval, ez örök kedvenc, plusz a csengőhangom. 
Tünetek, amiben szenvedhet: IHLET.


Fifth Harmony - Worth It

Vélemény:
Nos, a véleményem... tetszik. Igazából nem szeretem magát a bandát, de rajta vagyok, azzal, hogy mindennap meghallgatom tízszer? A lényeg, hogy hallgatom. A lányok igazából nagyszerűen énekelnek, de táncolni azt nem tudnak. Akárhányszor megnézem a klippet, észreveszem, hogy, hát ez nekik annyira nem megy. De nem, azért írom a véleményem, hogy rámutassak a hibákra, hanem itt pont az ellenkezőjét kéne tennem. Szóval, ha a mozgásuk miatt húznám le a számot, elrontanám a világ egyik legjobb dalát. Vigyázat, INSPIRÁCIÓT ad!


David Guetta ft. Nicki Minaj - Hey Mama

Vélemény:
Ez a dal, tök jó, meg minden, és szeretem is, csak már annyiszor hallgattam - az én hibám -, hogy unom. A számmal nincs bajom, a klipp, olyan, amilyen. Erről, inkább nem mondok többet. (azért inspiráló, képes voltam elmenni akaratom ellenére biciklizni)


Madcon ft. Ray Dalton - Don't Worry

Vélemény:
Ahha! A mostani kedvencem. 
Tudom, hogy te is ezt hallgatod, bizony. Látlak ám! Na jó, nem látlak, de azt biztosra veszem, hogy legalább egyszer meghallgatod, ha még nem hallottad. Megéri, nagyon jó szám, és most is az megy, legalábbis nálam igen, ihletet ad, mindenhez.


5 Seconds of Summer - She's Kinda Hot

Vélemény:
És, a második kedvenc bandám. Megint nagyot alkottak, mint mindig. Hát, első hallásra beleszerettem a számba. Saját véleményem szerint, zseniális, de van, akinek más róla a véleménye... Luke Hemmings Fanfiction, jó lebuktam... Következő blogom, pedig egy fanfiction lesz.


One Direction - Drag Me Down

Vélemény:
ÁÁÁ!
És jöjjön 2015. legeslegjobb dala! 
Mint láthatjátok, Directioner vagyok. Persze vannak utálók, de én nem foglalkozom velük, más a véleményük, legyen, nem vagyunk egyformák. Ezért is írtam, a legeslegjobb szót a "kritikához".
Szerintem érdemes, még az utálóknak is meghallgatni, a szám jó, nem kell hozzá szeretni a bandát, hogy egy dal tetsszen. Ez vonatkozik a blogokra is.


Ella Henderson - Ghost

Vélemény:
Hm. Ennek a csodás dalnak hallgatás közben, jött az ötlet, az új blogomhoz, - ami még nem publikus -, szerintem tudat alatt is tud ihletet adni, ami tökéletes, ha mindenképpen szeretnél egy blogot, csak, nincs ötlet, ami egyedivé tenné.


Rihanna and Kanye West and Paulr McCartney - FourFiveSecond

Vélemény:
Mindennap, meghallgatom, engem inspirál, ezért is tettem bele az ajánlóba. Sokat segíthet, bár én nem úgy kezdek el egy blogot, hogy zenét hallgatok, és közben figyelek a szövegre - van, aki így csinálja -, hanem az élet valamennyi mozdulatát, meg akarom örökíteni, és ezt a blogban egyszerűen megoldhatom. Ma például, elmentünk biciklizni, és majdnem eltévedtünk, a szél lágyan fújt, az ég besötétedett, és nem látszódtak a csillagok. Ezt tökéletesen be tudom illeszteni, egy gimis, szerelmes, nyári. stb. történetbe. 


Rihanna - American Oxygen

Vélemény:
Bűnös vagyok! 
Itt sem a szövegre figyelek, pedig, lehet, hogy arra kéne...
Engem, egy dalnál, általában, maga az alapzene fog meg, az ad ihletet, és nem a szöveg, - de néha az is-.

Ellie Goulding ft. Calvin Harris - Outside

Vélemény:
Hogy mit mondjak?
Hát, természetesen az igazat, bár egy blogötletem nem erről árulkodik - titok, psst -.
A lényeg, hogy imádom ezt a számot, és ezt nagyon gyakran mondom. Emiatt lett meg, a fejemben, a design blogötlete. Igazából, alapból szerettem volna egy blogot, ami a designnal foglalkozik, de nem gondoltam volna, hogy első pár nap, két feliratkozó lesz, sok kedves komment, és ennyi rendelés. 
Szóval, emberek - khm... öm -, vagyis Habcsókok, ideje még egyszer meghallgatni, ezt a dalt, és írni, egy olyan blogot, ami neked tetszik.



Remélem, segítettem inspirációt szerezni.
További szép estét, még jelentkezem!










3 megjegyzés:

  1. Én is sok számot imádok ezek közül. Tetszett a blog bejegyzés és jó lett a vélemény már hiányoltam a blog bejegyzéseket. <3
    ~RAPOSA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök. És nagyon szépen köszönöm. Elnézést érte.

      Törlés
  2. Utólag várom már a kritikám :) ( Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre.)

    VálaszTörlés