2015. 08. 23.

#4 Kritika ~ Die Prinzessin von Österreich (Ausztria hercegnője)

Először is elnézést kérek, hogy csak ilyen későn írom meg a kritikádat, de nyaralni voltam és nem vittem magammal a gépemet, hogy mindenféle zavaró tényező (internet) nélkül tudjak olvasni. :)
xxxlinkxxx
Fülszöveg:
Mindannyian tudjuk, hogy a világtörténelmi helyzetnek köszönhetően napjainkban Ausztriának már nincsenek királyai, hercegnői. Én viszont eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha még mindig egy monarchia lenne, melynek élén a Habsburg család állna?
A történet főszereplője a tizennyolc éves Habsburg - Lotaringiai Emilia, Ausztria új főhercegnője, akinek az élete teljesen megváltozik szülei megkoronázása után. A korosztályát érintő mindennapi problémák mellett meg kell küzdenie a sajtó, valamint a nyilvánosság által okozott nehézségekkel is.

Design:
Egyszerűen imádom. Nagyon szépen összehozta a készítő. Tetszik, ahogy a barna és a fehér össze van hangolva. Vannak, akik már szinte túlzásba viszik, de itt gyönyörűen illeszkednek. A modulok is jól el vannak rendezve, minden ott van, aminek ott kell lennie, így tehát ezzel a designra vonatkozó részt be is fejeztem. :)
5/5
Történet:
Bár még csak három fejezet (+prológus) van fent, nekem nagyon tetszik. A fogalmazásod nagyon szép, és a történet is egyedi. Külön öröm számomra, hogy csak egy ember szemszögéből írod, mert (én) nem igazán vagyok oda, az egyszer XY, másszor PQ nézőpontjából írt történetekért. Ez így tökéletes.
Viszont a szereplők ismertetése ráférne a blogra. Azt, hogy Robert, vagy Daniel hogyan néz ki, csak akkor tudhatjuk meg, hogyha megnézzek a "Habsburg család" menüpontot.
5/4

Javítani valók: 
A személyleírást a történetbe mindenképpen sződd bele, hogy amennyiben valaki elolvassa a történetedet, akkor Ő maga alkothasson képet a szereplőidről és ne csak a kirakott képek alapján tudja elképzelni a karaktereket.

összesen: 10/9

Remélem, hogy a továbbiakban sokan fogják felfedezni a blogodat, és olvasni a történetedet! :)



1 megjegyzés:

  1. Szia:)) Köszönöm, hogy időt szántál a blogomra, és a pozitív értékelést is:)
    Igyekszem megfogadni a tanácsodat, és nagyobb hangsúlyt fektetni a szereplők külsejének a leírására.

    VálaszTörlés