2016. 06. 10.

#3 Sorozatajánló

Újabb sorozatajánló!
Hát igen, ez leginkább az én reszortom. Én vagyok az, aki film-, sorozat-, és zeneajánlókat ír... But no problem! Annyi időm van mostanában, hogy valamivel agyon kell ütnöm (:D).

#1 Young & Hungry - Fiatal és éhes
Ezt a sorozatot nem is olyan régen kezdtem el, de már imádom. Az események folyamatosan jönnek, és emiatt képes vagyok eltekinteni pár dologtól. A sorozatot nem fordították le magyarra, de angol szinkronnal és magyar felirattal megtaláljátok. Én például a nézzsorozatokat.info oldalon szeretem nézni ezeket, mert ott a jobb felső sarokban egyből kihozza a következő részt, így csak rá kell kattintani, és már ott is van a következő rész.
Fun Fact! A Young&Lesbian című részben Ashley Tisdale alakítja a leszbikus lányt.




#2 Shadowhunters - Árnyvadászok
Amikor We Heart It-on megláttam a képeket a sorozatról, én úgy voltam vele, hogy nem fogom megnézni. A film változata nekem egyáltalán nem tetszett, ezért a sorozatba bele sem akartam kezdeni. De(!) megtettem. És nagyon megszerettem. Ez 1.000.000x jobb mint a film. Az igaz, hogy még csak egy évad jött ki, és annak is a vége idegőrlő, de "letehetetlen". Ha elkezded nézni, nem bírod abbahagyni, és a végén, mikor már az utolsó részt nézed, azon parázol, hogy több nincs is.
Sajnos ez a sorozat is csak angolul van fent, viszont van hozzá magyar felirat is. Ezt is a nézzsorozatokat.info-n szoktam nézni (na jó, minden sorozatot azon nézek...), a fentebb leírtak miatt.






Ennyi volt a mostani sorozatajánlóm, de biztosra veszem, hogy hamarosan hozok még.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése