2016. 06. 07.

Katherine olvas

Sziasztok!
Hihetetlen, hogy mennyien megnéztétek az ihlet hiányos bejegyzésem. Nem  hittem volna, hogy ilyen hasznos, ugyanis tök általános dolgokat írtam le benne.


Ezt szerettem volna megköszönni, valamint emiatt egy kis meglepetéssel készültem.


Szóval eljutottam odáig, így nyár elején/suli végén, hogy nekiállok ismételten olvasni. Írtam is egy listát év közben, hogy miket szeretnék olvasni, és az egyiket, ami szerepelt rajta, sikeresen beszereztem. A címe Szerelmem egy angyal. Tartalom alapján nagyon ígéretesnek tűnik.
Nekem tetszett az alapötlete, ugyanis nagy táncrajongó vagyok (9 éve táncolok, nem, nem társastáncot), valamint imádom a romantikus könyveket.


Tartalom: Mia tizenhat éves, cinikus, lázadó, határozott, nem fél szembenézni a kihívásokkal, amit az iskola, az osztálytársak és az elvált szülők jelentenek. Viharos a kapcsolata az anyjával, aki mindennél jobban szereti őt, viszont pasiügyekben eléggé hasznavehetetlen.


Mia, amióta az eszét tudja, egy dologra vágyik: hogy bekerüljön a londoni Royal Ballet Schoolba, a világ legnevesebb tánciskolájába. Csakhogy a felvételi vizsga kegyetlen, a tandíj pedig megfizethetetlen egy egyedülálló édesanyának. És csak hogy az élet még bonyolultabb legyen, a lány titokban őrülten szerelmes a legjobb barátnője bátyjába, Patrickba. A fiú annyira fantasztikus és különleges, hogy már-már nem is tűnik egyszerű halandónak, inkább egy angyalra hasonlít.

Mia sosem hitt abban, hogy egyszer minden álma teljesülhet. Arra pedig pláne nem készült fel, hogy amit a sors egyszer már nekiajándékozott, azt el is veheti tőle.

Kinézete:

Oldalszáma: A könyv a köszönetnyilvánítással 463 oldalas, különben 462 lenne. 

A könyv további részei: Vigyázz rám, angyal és Maradj velem, angyal.


Már nagyon-nagyon várom, hogy elkezdhessem. Remélem ti is kedvet kaptatok hozzá páran! Valamint, ha elolvastam készítek egy rendes ajánlót a könyvről, csak mindenképp szerettem volna írni róla. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése