2016. 06. 27.

Filmajánló - Szemfényvesztők 1-2.

Sziasztok!
Ma egy filmajánlóval készültem. Mint a címből kiderült, egy olyan filmet ajánlok, amit talán már mindenki ismer/látott. Hölgyeim és Uraim: Szemfényvesztők. 

Cím: Szemfényvesztők
Eredeti cím: Now You See Me
Leírás: A világ legjobb illuzionistáinak egy csapata bankot rabol, de nem is akárhogyan: a mindenkit megtévesztő műsorszámuk végeztével a közönség sorai közé szórják a megszerzett pénzt. Az FBI értetlenül áll az agyafúrt attrakció előtt, nem is sejtve, hogy egy sokkal nagyobb dobásra készülnek a szemfényvesztők.
Véleményem: Ez a világ egyik legfantasztikusabb, leglátványosabb és legérdekesebb filmje. Több dolog miatt is érdemes megnézni.
 Először is a színészek remek elődadást nyújtanak. Másodszor, a csodálatos elemek, amik benne láthatóak, elképesztőek, annyira látványos és varázslatos, mindenképp látnod kell. Van benne egy csöpp(?) romantika, ami Daniel és Henley között folyik, de nem túlozzák el. Ez a film, főképp a látványra megy.
 Persze vannak benne kevésbé érdekfeszítő dolgok is, de melyik filmben nincs. Ehhez a ponthoz tenném, a szörnyű magyar szinkront, ami nálam nagy buktató. Láttam angolul a filmet, és hozzátenném, hogy a színészek nagy részéhez nem illik a hozzájuk választott magyar hang. Engem nagyon irritálni szokott az ilyen, gondolom nem vagyok egyedül.
Amit még én gondolok: Csak szerintem, döglesztően szexi Dave Franco, a Jack Wilder-t alakító színész? Gyerekek én olvadozom *-*

Cím: Szemfényvesztők 2
Eredeti cím: Now You See Me 2
Leírás: A négy lovas, valamint az előző részben rendőrnyomozóként feltűnő, titokzatos és karizmatikus Dylan ismét feladja a közönségnek a leckét, miközben tovább feszegetik a színpadi illúziókeltés határait, és bejárják az egész földtekét.
Egy évvel azután, hogy lóvá tették az FBI-t, és elnyerték a tömegek csodálatát Robin Hoodot idéző nagyszabású mutatványaikkal, az illuzionisták új előadással rukkolnak elő, azt remélve, hogy felfedhetik egy számítógépes guru piszkos üzelmeit.
Látványos eltűnésük mögött ugyanis nem más áll, mint Walter Mabry, a zseniális informatikus, aki erőszakkal ráveszi a Lovasokat, hogy egy minden eddiginél veszélyesebb trükköt mutassanak be. Nincs más választásuk, mint végrehajtani egy utolsó, példátlanul nehéz mutatványt, hogy tisztára moshassák a nevüket, és leleplezhessék a háttérben álló géniuszt.
Véleményem: Egyik kedvenc filmem, persze csak az első része után. A színészek továbbra is remekül játsszák a szerepüket. A látvány most is elképesztő, és a trükkök sokkal érdekesebbek. Egyszerűen csodálatos ez a film.
 Ebben már kicsit jobb a szinkron, de még mindig siralmas egy-két embernél.
Az új szereplők alakítása kifogástalan. A románc Jack és Lula között, számomra vicces volt.
 Látvány. Ez a film minimum háromszor olyan látványos volt, mint az első. A trükköktől tátva maradt a szám a moziban. (a mellettem ülő pasi bealudt...majdnem felpofoztam) A kártyás rész, olyan szinte hihetetlen volt, azt hittem kiugrik a szemgolyóm.
Amit még én gondolok: Dave olyan hatást gyakorolt rám, hogy a film megnézése utáni napokban, megnéztem a Dokik című sorozat 9. évadát.

Reklám a sorozatnak: Az első 8. évadot nem láttam, a 9. teljesen más, egy plusz. Új narrátor érkezik, egy medikus orvostanhallgató, Lucy. Mellette fontos szerepet kap Cole (Dave Franco), a beképzelt, gazdag ficsúr gyerek, 'kinek a szülei pénzelik a kórházat. Egy perverz, nőcsábász, aki minden - szerencsésebb esetben 2. - nőnek letolja a nadrágot. Remekül alakítja, a nem mellesleg hülye Cole Aaronsont.


Annyit röhögtem rajta, érdemes megnézni. Beleértve az előző 8 évadot is, hamarosan én is elkezdem.
 


                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése