2016. 06. 25.

Bemutatkozás x


Aloha kedves bloggerek és bloggerinák!
Mint a címből kiderült, én lennék az új társszerkesztő. Mielőtt belekezdenék abba, miért is vagyok itt, szeretném megköszönni a blog szerkesztőinek a bevételt, remélem nem okozok csalódást!
Rólam annyit kell tudni, hogy Claudianna néven tevékenykedek majd az oldalon. 17 éves múltam, és kritika írást vállalok majd. Körülbelül 3 éve vagyok jelen a blogger életben, ez idő alatt foglalkoztam minden lehetséges irányzattal, de végül a kritikaírás, és a regényírás mellett raktam le a voksomat. Jelenleg is írok egy történetet, amit még nem publikáltam, először szeretném befejezni.
Miből épül fel nálam egy kritika?
Mindenekelőtt azt szeretném tisztázni, hogy kérlek titeket csak akkor kérjetek kritikát, ha a negatívat is el tudjátok viselni. Próbálok a lehető legkedvesebben fogalmazni, és minden mondatomat építő jellegűnek szánom, és remélem ezeket senki nem érti majd félre! 
Amennyiben kéred, hogy a kinézetet is értékeljem, szívesen megteszem, azonban mivel ehhez jómagam nem igazán értek, csak olvasói szemmel fogom nézni az egészet.
A történetet próbálom a lehető legjobban kivesézni. Ha az oldalon 5 vagy kevesebb fejezet van, és időm mint a tenger mint általában lenni szokott, akkor minden fejezetet végigkritizálok, majd a végén összesítve is értékelem az irományt. Amennyiben több fejezet van fent, maximum hetet olvasok el, valamint az utolsókba is beletekintek - bár ha nagyon magával ragad, természetesen végigolvasom. Remélem ezt megértitek, mert hibába érek rá nagyon, azért 30-40 fejezeteket nem mindig van kedvem végigolvasni! Amiket nézni fogok: Íráskép, helyesírás, összefüggés, valamint maga a történet. 
Próbálok minél hosszabb, minél hasznosabb kritikákat írni, úgyhogy mától bátran kérjetek tőlem is, nem eszek meg senkit ;)
x Claudianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése