2016. 06. 22.

#8 Kritika ~ Crystal

 A bejegyzés át lett írva!
Legújabb kritkánkban a Crystal című blogról írok. A blogon eddig mindössze két fejezet (+ prológus/0. fejezet) van fent. Én egyedül a prológust és az első fejezet elejét olvastam el, mert ezekben is találtam egy pár hibát.

0. FEJEZET
Felálltam az asztaltól, és az ajtóhoz mentem, mire megfordultam.
Előre bocsátom, hogy a legtöbb gondot a ragok okozták a történetben.

Siettem vissza a szobámba, hogy rácsörögjek a barátnőmre, aki nagy örömmel köszöntjük vissza a telefonba.
Siettem vissza a szobámba, hogy rácsörögjek a barátnőmre, aki kitörő lelkesedéssel fogadta a hívásomat.

Kicsit kimozgat engem a megszokott kerékvágásból.
Ez a mondat az előtte lévő szöveghez képest hangzik nagyon furcsán...
" - Remek. Ráérsz ma este? - kérdezte - Nem kérdezem, mert biztos, hogy a válaszod nem lesz. Ráérsz, és eljössz velem Sherlock bulijába! Öltözz fel! - ezzel megszakadt a vonal. Megint egy parti, ahol részeg fiatalok fognak táncolni a fülledt szobában, illetve medencébe ugrálni? Az ágyamba dőltem, s felsóhajtottam, hiszen Sierra mindig elérte, hogy menjek."
Ha a barátnője, mindig eléri, hogy vele menjen, akkor nem igazán tudja kimozgatni a megszokott kerékvágásból.

1. FEJEZET
A kezeim a hajamat a fejem tetejére tapasztottam a samponnal. 
A samponnal a fejem tetejére tapasztottam a hajamat.

Rávigyorogtam ő meg türelmetlenül meredt rám, gondolom már rég készen kellett volna lennem, hogy az ütős sminkemhez álljon neki, ami általában lenni szokott.
Rávigyorogtam, de ő türelmetlenül nézett engem. Gondolom már rég készen kellett volna lennem, hogy Sierra nekiállhasson a szokásos sminkemnek.

Némán is megértettük egymást, így gyorsan lemostam azt, amit kellett, aztán szárítani is neki kezdtem volna, de kikapta a kezemből azt.



Összességében: A mondatok ragozásával vannak a legnagyobb gondok, valamint a 0. fejezetben eléggé lehetetlennek tűnt, hogy Crystal ebédig elkészült egy designnal, megírt 55 oldalt és még trailert is készített a blogjához. Ha figyelsz arra, hogy az események valóság hűek legyenek, és többször átolvasod a fejezetet mielőtt kiposztolod, akkor sok olvasót szerezhetsz még. c:


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát. (: Felírom magamnak, hogy posztolás előtt mit kell elvégeznem; min. ötször átolvasni. 😉❤ Sokat tanultam ebből a véleményedből!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, és remélem, hogy az előzővel sem sértettelek meg.

      Törlés