2016. 06. 22.

#Random ~ Érdekes beszélgetések a barátnőimmel

Gyakran esik meg velem, hogy a messengeren olvasgatva az üzeneteket hangosan felnevetek. Gondolom veletek is történt már ilyen. Ma is pontosan ez történt velem és lehet, hogy számotokra nem lesz olyan vicces, mint számomra, de úgy döntöttem, hogy megosztom.
A neveket nem fogom kiírni, csak random betűket fogok használni...  Valamint egy betű, mindegyik párbeszédben ugyanazt az embert jelenti.
WARNING! SPOILER A CSONTVÁROSRA!

#1 Sose hagyjon el benneteket a remény!
Én: X! Clarynak akkor most van testvére?
X: Miért kérdezed? Lusta vagy elolvasni a könyvet?
Én: Igen.
X. Igen, van testvére. Sebastiannak hívatja magát, de igazából Jonathan Christopher.
Én: És meg fog halni?
KB. KÉT ÓRÁVAL KÉSŐBB!
Én: Szerintetek a Z fog jönni évzáróra? (Z egy olyan tagja az osztályunknak, aki nyomoréknak titulált minket, így most mindenki ki akarja nyírni)
Y: Háát...
X: Igen meg fog halni. Mármint nem a Z. De sose hagyjon el benneteket a remény!

#2 A kisbabák helyett nagy színes, szőrös golyók kellenek neked?
Én: (küldtem egy képet egy plüss golyóról, ami egy kulcstartó)
Én: Nézd milyen gojszlim lesz!
X: Woah. Ez aztán... Woah.
X: Most lefagyott az agyam.
Én: Olyan cuki.
Én: Te is kérsz??
X: A kisbabák helyett nagy színes, szőrös golyók kellenek neked?
Én: Ebben a megfogalmazásban nagyon félreérthető...

#3 Mikor messengeren énekelünk... (nem kell nézni, hogy a szöveg egyáltalán nem ilyen sorban jön. :'D)
Én: I'm breaking in...
X: ...and shapin' up...
Én: The action does...
X: ?He?
Én: Jah. Nem ez jön. :D
X: Then checking out on the prison bus...
Én: This is it, the apocalypse...
X: Woah. I'm waking up
Én: I feel it in my bones...
X: Enough to make my system blow...
Én: Welcome to the new age to the new age wooooooah, wooooooah, radioactive, radioactive
X: I raise my flag and dye my clothes is's a revolution I suppose...
Én: Innentől nem tudom.
X: We're painted red to fit right in...

#4 Best Best Friend Ever
Én: (Screen Shot:
P: Lehet, hogy holnap nem (én) mögött kellene menni a kalandparkban. Még a végén véletlenül elvágódik a kötelem és megdöglök. Screen Shot vége)
Katherine: (elküldtem neki a képet) De köcsög...
Katherine: Felgyújtsam??

Mára csak ezeket a "különleges" beszélgetéseimet hoztam. Kommentben kérlek nyugtassatok meg, hogy nektek is vannak ilyen párbeszédeitek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése